Zavolejte nám: +421 944 047 662

Získejte dopravu ZDARMA na výdejní místo při nákupu přes 1200 Kč

Reklamační podmínky

Reklamační podmínky

V jednotlivých bodech najdete všechny potřebné informace, podrobné postupy krok za krokem, jak postupovat, pokud byste chtěli zboží vrátit, vyměnit za jiné, vyměnit za větší / menší variantu nebo pokud jste obdrželi zásilku, která přišla poškozená.

Poškozená zásilka / Poškozené zboží

Pokud se stane, že Vám kurýr doručil objednávku a po jejím rozbalení jste zjistili, že obsah balíku byl poškozen, nezoufejte. Zde naleznete nasledující postup, co je třeba udělat. Pokud se náhodou zjistí, že Vám přišlo poškozené zboží, následně začneme reklmační řízení a na naše náklady Vám expresně nové zboží (nebo nové části zboží) odešleme.

Postup u poškozeného zboží:

  1. Nejdříve je třeba zkontrolovat, zda je opravdu poškozený výrobek. Na všech našich jednobarevných zapichovátkách na dorty se nachází ochranná folie která mění jejich barvu. Po odstranění ochranné folie by měla být barva zapichovátka přesně taková, jako je v objednávce.
  2. Na to, abychom začali s reklamačním řízením budeme od Vás potřebovat zaslat e-mail se všemi potřebnými informacemi, které jsou popsány v nasledujících bodech:
    1. Do emailu Vás poprosíme přiložit nasledující fotografie: fotku detailu poškozeného zboží, fotku celého zboží, fotografii obalu / krabice ve které zobží přišlo (ideálně včetně doručovacího štítku přepravce). Tyto fotografie jsou pro nás důležité, abychom začali reklamační řízení s přepravní společností.
    2. Do e-mailu nám napište číslo objednávky a všechny informace, které budete pokládat za důležité, a které nám mohou pomoci k zahájení reklamačního řízení s přepravcem.
    3. E-mail je potřeba odeslat na e-mailovou adresu hello@colari.cz

Ve většině případů není nutné zboží odesílat k nám a na vyřízení reklamace nám stačí fotografie. Ve vyjímečných případech se s vámi domluvíme na odeslání reklamovaného zboží.

Přišlo mi jiné zboží, než jsem si objednal

Rozbalili jste objednávku a obdrželi jste něco jiného, než jste si objednali?

  1. V první řadě doporučujeme výrobek řádně rozbalit. Výrobky jsou baleny často v bublinkové folii, přes kterou je hůře vidět výrobek v ní zabalený, proto je potřeba ji nejprve odstranit.
  2. Naše jednobarebná zapichovátka jsou také opatřeny ochrannou fólií která mění jejich barvu. Po její odstranění by měla být barva zápichu identická s barvou ve vaší objednávce.

Pokud jste přesto obdrželi nesprávné zboží příp. nesprávný počet výrobků, kontaktujte naši zákaznickou podporu přes e-mail hello@colari.cz. Do e-mailu nám sdělte číslo objednávky a popřípadě i fotografie výrobku. Pomůžete nám tak rychleji identifikovat Vaši objednávku a vyřešit Váš požadavek.